«Δεν τραβώ κανένα ζόρι, αν η πρώτη σου σχέση ήταν αγόρι». Tι απαντά η Βίσση για τον bisexual στίχο που προκάλεσε

Αποτέλεσμα εικόνας για βισση



Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε το νέο τραγούδι της Άννας Βίσση με τίτλο «Αφού».


Ο λόγος είναι οι αμφισεξουαλικοί και gay-friendly στίχοι του, οι οποίοι –μεταξύ άλλων- λένε «Δεν τραβώ κανένα ζόρι, αν η πρώτη σου σχέση ήταν αγόρι».

«Τραγουδάω τόσα χρόνια και όταν βγάζω καινούργιο τραγούδι, εγώ το έχω λατρέψει, έχω συγκινηθεί. Βγαίνουν κάτι μαλ***ς, όχι επειδή αντιδρούν και δεν το γουστάρουν, δικαίωμα του καθενός είναι να γουστάρει. Ένα τραγούδι ακόμα είναι» λέει η Άννα Βίσση στο Πρώτο Θέμα.

«Αυτά που λέει το τραγούδι είναι μέσα στη κοσμοθεωρία μου. Είναι αυτά που με κάνουν να νιώθω ότι είμαι άνθρωπος πάνω απ’ όλα» εξηγεί.

«Τόσο μακριά είμαστε κάποιοι άνθρωποι; Ναι, είμαστε διαφορετικοί. Το σέβομαι αυτό, αλλά θέλω και εγώ να σέβομαι τον εαυτό μου και να λέω πράγματα που αγαπώ, γουστάρω και τα πιστεύω» καταλήγει.





Σχόλια