Σε κλίμα κατάνυξης ο Ντάνος ευχαριστεί τον κόσμο που τον στήριξε: «Ο Θεός να σας ευλογεί»

Σε κλίμα θριάμβου ο Ντάνος ευχαριστεί τον κόσμο που τον στήριξε: «Ο Θεός να σας ευλογεί»




Λόγια -από καρδιάς- είπε ο Γιώργος Αγγελόπουλος, μετά το τέλος του χθεσινού τελικού, στον κόσμο που τον στήριξε με την ψήφο του και του χάρισε το κύπελλο του νικητή του «Survivor»

Αποτέλεσμα εικόνας για ντανος κανει το σταυρο του

To κύπελλο του «Survivor» σήκωσε μετά από πέντε μήνες στερήσεων και αγωνισμάτων που «έπαιζαν» με την αντοχή του, ο Γιώργος Αγγελόπουλος. Ο Ντάνος ήταν ο μεγάλος νικητής του φετινού ριάλιτι επιβίωσης που καθήλωσε τους τηλεθεατές στη μικρή οθόνη.

Στην τελευταία του μεγάλη μάχη, το βράδυ της Τετάρτης, ο Σκιαθίτης δάσκαλος θαλάσσιου σκι, είχε αντίπαλο τον «τρελό Κύπριο», Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη. Έπειτα από πολύωρη ψηφοφορία των τηλεθεατών και ενώ η αγωνία των δύο φιναλίστ είχε «χτυπήσει κόκκινο», ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε το όνομά του νικητή, του Γιώργου Αγγελόπουλου.

Αποτέλεσμα εικόνας για ντανος κανει το σταυρο του

Ο Ντάνος, περιστοιχισμένος από τους πρώην συμπαίκτες τους και τον απλό κόσμο που τον αγάπησε, είπε δύο λόγια - από καρδιάς- για τη μεγάλη νίκη του. «Το μόνο που μπορώ να πω σε όλους είναι να έχετε υγεία και να σας ευλογεί ο Θεός που μου δώσατε αυτή τη μαγική στιγμή που θα τη θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή. Εύχομαι να πετύχετε όλοι σας τα όνειρά σας και όσοι έχετε παιδιά, να απολαύσετε στιγμές σαν τη δική μου σήμερα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, την παραγωγή και όλον τον κόσμο. Μα πάνω από όλα εσάς. Γιατί εσείς μου χαρίσατε αυτό (το κύπελλο) το οποίο δεν θα το ξεχάσω. Και να ξέρετε ότι η πόρτα του σπιτιού μου στη Σκιάθο είναι διάπλατη ανοιχτή. Δεν κάνω πλάκα. Με το καλό να έρθετε. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Και εγώ και η οικογένειά μου», είπε, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Αγγελόπουλος.

Σχόλια